Liten update

Passar på att göra en liten update innan ögonen går i kors alldeles.

Vill passa på att gratta min "kusin" (egentligen kusinbarn) Emelie som tagit sitt efterlängtade körkort! Wohoo!
Mamma berättade även att mormor och morfar firar 58 år som gifta idag. 58 år!!
Helt otroligt!
Anton får skynda att fria om vi ska ha någon chans ;P

Färgningen av håret vart riktigt lyckat! Lägger upp före och efter i morgon.

Idag har jag haft fullt upp med tvättning, städning, diskning (tur man ändå har diskmaskin) och matlagning.
Och ändå hann jag med ett träningspass.
Jag blir imponerad av mig själv ^^
Man blir verkligen effektiv när man blir mamma.
Men så känns det verkligen att man hållt igång hela dagen.
Dödstrött innan klockan slagit 21:00.
Men det är sånt man får vänja sig vid antar jag ;P

Ha det gott!



Susanne Euvel
2009-09-02 | 19:33:46 | http://ultrapid.blogg.se/

Och tänkt att momma och moffarn gifte sig med varandra när momma var 19 år. ;D Jag hoppas att jag och Daemon håller ihop lika länge. :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.