Hår

Ja, ska börja detta inlägg med att slänga in lite före och efter bilder på håret.

Före

(tack vare kasst ljus och blixt på den vänstra bilden ser

det nästan ut som jag redan färgat håret men det har jag icke)

 

Efter

 

Jag blev som sagt riktigt nöjd med resultatet, Anton med för den delen ;)

Idag när jag var på affären så var den en liten pojke med Down Syndrom som busade med sin mamma/mormor vid dörrarna. Hon var inte alls lika road som pojken och jag kunde inte låta bli att dra på smilbanden.
Dom är ju så söta dom barnen och så genuina.
Tänker på lilla Neo som är mitt kusinbarn och har DS, ett riktigt söttroll.
Såg förresten en film på tv för några dagar sen The MemoryKeeper's Daughter som just handlar om en flicka med DS. Det var faktiskt bra. Till och med Anton satt med mig och såg den. Utan att somna eller suck och stön för att det inte var några biljakter eller eldöppning med i filmen ;P
Den är baserad på en bok, den boken ska jag läsa om den finns att få tag på på svenska
Hittade trailern på youtube. Lägger in den så får man veta handligen i filmen iaf om man inte såg den.



 

Dags att förbereda middag.

 

Ha det gott!

 

 



Susanne Euvel
2009-09-02 | 19:38:39 | http://ultrapid.blogg.se/

Supersnyggt! Tänkte försöka bleka bort mitt röda hår som börjar bli orange. xD Och filmen verkar jättebra, måste ta och ladda ner den om den kommit ut? Men vet du det dåliga? Jag har inte träffat Neo än!!! :o Måste verkligen hälsa på Linda och familjen nästa gång vi är i Graninge.

Mamma
2009-09-02 | 20:04:05 |

Snyggt!!!!! Jasså du fick t.o.m Anton att titta på filmen, det var inte illa. Det blir nog vuxen karl av honom också snart ska du se.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.