Andra dagen

Andra dagen i tvättstugan. Undra om jag kommer att börja avsky att tvätta efter att jag är klar med allt...

Efter att ha pratat med storasyster och mamma så är jag säker på att det är vattkoppor som trollet har.
Sara sa att tredje dagen ofta brukar vara värst, så vi får väl se hur hon ser ut på lördag.
Har ringt och omboka tiderna också och Anton ska införskaffa pärmjöl efter jobbet.

Det är sånt fint väder ute men dessvärre kan jag inte gå ut och gå med Ellie då ett av däcken på vagnen lider av kronisk punka och pumpen ligger i baksätet på Antons bil, som befinner sig på jobbet.

Off to the tvättstuga!

Devinia Euvel
2010-04-14 | 15:53:18 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag är också duktig och tvättar idag, med hjälp av Roky. :D



Förresten, jag tänkte på det där om Mariam ska följa med. Det lär ju bli en aning trångt med barnvagn och väskor. Så jag och Daemon undrar om ni kanske vill låna en vagn utav oss här nere i stället? För vi har ju köpt en ny så den andra står bara nu. :)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.