Datorförbud

Testar våra bärbara efter att vi lämnade in den igår. Den var missnöjd med livet eller nått så den la ju av när jag var i Ö-vik. Och som synes så fungerar den bra.

Ellie avskyr när jag sitter vid datorn. Därför undviker jag det när hon är vaken. Jag passar på när hon sover eller då hon är upptagen med att visa upp sina konster för far sin.
Men om jag, gud förbjude, skulle behöva goolga något (så som vattkoppor eller annat bra att veta) så börjar hon gallskrika. Jag skulle kunna sitta på toan en hel dag och hon skulle vara nöjd med det men så fort jag parkerar min relativt breda röv vid datorn blir hon skogstokig.
Igår kröp hon helt sonika fram till datorn och stängde av den. Omåttligt nöjd med sig själv. Hon är snabb den rackarn. Och dum är hon inte.

Snart är det True Blood!

Ha de!

Bild på mig när jag var liten.

Ungefär så där ser även Ellie ut när hon slänger grejer ur sin låda ^^



Devinia Euvel
2010-04-14 | 23:38:41 | http://ultrapid.blogg.se/

Haha, tokstollen! :D



sv - Ja, precis. Det enda ni behöver ha med er då är ju väskor och en resesäng till Ellie. Vet inte om ni har någon egen, men jag tror inte Sara har något emot att låna ut sin en vecka. :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.