Eagleshiledbay

Uppe med tuppen.
Klockan var nog innan sju när Ellie inte ville sova mer. Men jag lyckades ändå dra mig till klockan åtta innan jag klev upp.

Jag lyckades leta reda på vårat gamla VHS band med Mora Träsk som jag och dotra har tittat på.
Det märks att det bandet är välanvänt. Bilden flimmra och försvinner emellanåt likaså ljudet, men den gick att se på och det var huvudsaken.

Tänkte göra ett försök  att ladda upp en video på Ellie som jag tänkt lägga upp här från igår. Får se om det vill fungera...
Har egentligen en massa klipp som jag hade kunnat lägga upp men jag envisas med att prata jämt när jag filmar och jag avskyr att höra min röst. Så det får vara tills vidare.



Devinia Euvel
2010-04-23 | 15:07:17 | http://ultrapid.blogg.se/

Du får ta med dig dvdskivorna med moraträsk när ni kommer hit så kan Ellie och Roky sitta och kolla på. :D Så kan du lära mig att sjunga fjantiga låtar för Roky. ;P


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.