En dag på stan

Idag hade jag en het dejt på stan med min goa syster Sandra.
Härligt väder trots att det blåste.
Och trots att jag lovat mig själv att snåla med pengar inför den kommande resan till Småland så kunde jag inte hålla mig ifrån rean på Gina Tricot. Det blev två tröjor samt att jag och Sandra gick ihop och köpte en tröja till mamma.
Jag menar 49 spänn, vad är det?
Det var en riktigt mysigt dag.
Ellie var i sitt esse och spexade gärnet för Sandra och körde hela sitt grimasregister när vi tog en fika. Sandra bjöd sin fattiga småbarnsmorsa till syster ;P
Och Sandra håvade in en massa pluspoäng hos Ellie då hon delade med sig av nästan halva hennes muffin till henne ^^
Nu har dagen lidit mot sitt slut och jag känner mig lika trött som min dotter ser ut, liggandes där i resesängen med blöjrumpan i vädret.
Snart är det maj och bara några veckor kvar tills jag får träffa min älskade syster Susanne/Devinia med familj.
Så jag längtar!!

God natt, sov gott, hare bra, vi hörs senare okejhedåvises!


En het Sandra



Och en lika läcker Suvinia (= Susanne + Devinia) ;)


Devinia Euvel
2010-04-29 | 11:30:06 | http://ultrapid.blogg.se/

Höhö, vad annorlunda jag ser ut på den bilden. x)

Måste nog bero på att jag har hår där och lite mindre piercingar. :Då

Papps
2010-05-01 | 11:57:25 | http://www.hcrk.se

Tjena stumpan. Kul att läsa din blogg. Man får liksom lite inblick i ditt liv när man som jag är en pappa på distans. Ellie är såååå söööööt. P&K

(varför tänker jag på serien "Taken" varje gång jag set Ellies namn?)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.