Lördagen och söndagen i korthet

Igår var vi på loppis och till skillnad på när jag var på loppis i Umeå så fyndade jag en del i går.
Jag köpte bland annat en gunghäst i trä till Ellie som hon är överförtjust i.
En hylla som jag ska ha i köket, två tavlor i sovrummet, galonisar till Ellie samt två böcker (Plupp och Wuzzlarna) och en read along cd (Bambi).

Kortläsaren fungerar inte. Gjorde ett collage som hastigast av

några grejer som jag köpte (måste ju fylla ut inlägget med några bilder åtminstone).

 

Efter loppisen så var vi (vi = jag, Mariam, Jafar, Ellie, Wilma och Teo) ute och härjade, gungade, åkte rutschkana osv. Och efter middagen gick Ellie, jag, bror och mor ut och tränade en sväng och sedan det var det lördagsmys med film och allt som hör till.

Idag har basket, träning och film stått på schemat.
Och härnäst är det sömn som gäller ^^

Go' natt!



« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.