Hin Håle och exkrementer

Nu skiter jag i det här!

Det är tydligen inte meningen att jag ska dela med mig av filmklipp överhuvudtaget.
Jag har, utan att överdriva, försökt ladda upp ett klipp större delen av denna dag och liktförbannat så stannar det på 93-jävla-procent!!11!ettettutropstecken

Jag har testat på tre olika datorer i hopp om att det kanske ska fungera bättre men icke.
Jag har varit så uppslukad av den skiten att jag försummat föda.
Jag är lika hungrig som en björn som just vaknat upp ur ide så min ilska späds på utav lågt blodsocker och en skvätt pms.

Nu ska jag gå och kissa och gråta en skvätt, om jag inte är alltför uttorkad vill säga...
Sen ska jag diska åt mor min (ska försöka att inte slå sönder några tallrikar eller glas...) för att sedan sitta i ett hörn och tjura.



Devinia Euvel
2010-04-23 | 19:00:02 | http://ultrapid.blogg.se/

Vart försöker du ladda upp?

Devinia Euvel
2010-04-24 | 11:28:01 | http://ultrapid.blogg.se/

sv - Mäh... Vimeo är den enda sidan som har fungerat okej för mig. Facebook och Videofy.me har däremot stannat vid en viss procent hela tiden. :/


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.