Bloggtorka

Igår åkte vi hem till Umeå igen. Småhandlade lite, tittade på film och tog det lungt.
Idag var det meningen att vi skulle lämna in vår bärbara till Media Markt, men det ser inte så ut. Vi är lata, allt för lata för att packa oss i bilen för att åka dit.
Men i morgon ska vi åka på loppis iallafall och kanske fynda något. Ska bli kul!

Jag lider utav bloggtorka... Så för att fylla ut detta inlägg bjuder jag på några bilder på trollet.

Den enorma pussmunnen.

 

Ellie Påskkärring och en annan variat av pussmun.

 


Spexar-Ellie.

 


Om man man anstränger sig kan man ana den fjärde tanden på g

i övre tandraden ^^

 

På återseende!

 

 

 



Devinia Euvel
2010-04-10 | 21:39:06 | http://ultrapid.blogg.se/

Fan vad söt hon är, och vad stor hon ser ut ha blivit! Saknar er så jäääävla mycket, blir till och med gråtmild på grund av att jag saknar er.



Hoppas ni har möjlighet att komma ned till Rokys födelsedag, så kan Julia få träffa er också. Hon säger varje gång när vi träffas att hon vill så gärna träffa er igen, och främst Ellie som hon inte har träffat. <3


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.