Porträttera Kurt Cobain

Läste nyss på aftonbladet att Robert Pattinson kan vara den som porträttera Kurt Cobain i filmatiseringen om hans liv.

bildkälla

 

Läste även, enligt samma tidning, att hon tycker att han ser för "tonårsgullig" ut.
Hon skulle hellre vilja se James McAvoy eller Ryan Gosling i rollen.
Säga vad man vill om den kvinnan men bra smak har hon iallafall ^^
Om jag fick bestämma så skulle det stå mellan McAvoy eller Pattinson.
Men omöjligt att välja. Som att välja mellan pest eller kolera (skitkass liknelse...)
Tröttsvammel.

bildkälla

 

bildkälla

 

Spännande att se vem det blir som får den äran.

Go' Natt!


Devinia Euvel
2010-04-15 | 10:55:32 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag vill se McAvoy i den rollen, han är mest lik Kurt Cobain. :>

Devinia Euvel
2010-04-15 | 14:04:38 | http://ultrapid.blogg.se/

Moaha, då kommer jag sno tillbaka den. ;D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.