10 kg

Nästan så mycket väger vårat troll nu. 9.320 gram väger hon och är 75,5 cm lång. Hon följer kurvorna exemplariskt :D
Hon fick även två sprutor i vardera ben som inte uppskattades så mycket av en trött Ellie.

Vi var ner en sväng på stan innan BVC också. Var förbi VIVA för att prata med en vägledare angående plugg och så. Jag har ju bestämt mig för att jag vill utbilda mig till förskolelärare, men iom att jag inte hade världens bästa betyg (samlat betygsdokument) så måste jag ju såklart plugga upp några ämnen på komvux först, jag kan sedan ansöka om reell kompetens. Så till hösten sätter jag mig i skolbänken, motiverad som aldrig förr.
Man ångrar så bittert att man aldrig tog skolan så allvarlig när man var yngre...

Sitter och gruvar för att gå ut i tvättstugen, det är så förbaskat kallt ute.
Angående inlägget igår med fimparna.. Jag kan nog inte anklaga dom nyinflyttade grannarna då det inte bor någon där uppe än... Jag har varit säker på att det har flyttat in någon där uppe iom att jag hört hur det har tappats grejer i golvet och en kväll när klockan var kring tio på kvällen så var det några barn som hade rejs och himla stojigt och roligt där uppe. Mitt önsketänkande vill gärna tro att det jag hört är åt det övernaturliga, paranormala, hållet men så är det såklart inte. Min logiska slutsats är att man renoverar där uppe och att det är det jag hört och förmodligen samma renoveringsfolk som även varit gulliga och delat med sig av deras fimpar. Dom stojiga barnen kan tillhöra den familj som kanske flyttar in när det är tapetserat och klart, eller så har vi fått en släng av spökbarn... (jag tittade på Hemsökta hus, Ghosthunters och Spökhus på 4+ igår..). Nog om detta!
Måste kila ut till tvätten. Brrr

Ha det gott!

Trollunge



Devinia Euvel
2010-02-22 | 18:50:27 | http://ultrapid.blogg.se/

Men vad söt hon är. <3

sandra
2010-02-23 | 12:24:34 | http://sandraliksom.blogg.se/

ja du får aldrig tillbaka den!!!!!! hahahahahahahahahahaha. -morr- jorå. det ska du få. när kommer du igen? tack syster pusssss


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.