<3

Dagen till ära ska jag äntligen börja röja i Ellies rum. Känns som det kommer ta större delen av dagen, men det kommer vara så skönt när det är klart. Sen är det bara att påbörja jakten efter en hylla att ha leksaker, böcker och gosedjur på. Såg faktiskt en fin hörnhylla på blocket. Men vi har ingen släpvagn att frakta den på. Såg även en hylla från IKEA som var riktigt fin och till det överkomliga priset 595 kr. Synd bara att vi har en bit till IKEA här ifrån...

Vi tog en promenad tidigare i dag, jag, Anton och Ellie. Riktigt underbart väder, solen värmde skönt i ansiktet. Vi svängde förbi konsum och köpte lite bananer och äpplen till Elllie och lövbitar och sås till middagen. Just nu ligger stor och liten och tar sig en eftermiddagslur så det är nog bäst jag passar på att börja röja innan dom vaknar.

Ha en underbar Alla Hjärtans Dag!



Sonata Arctica - The End Of This Chapter



« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.