Äpple

Jag har gjort något jag inte brukar göra. Nämligen ätit äpplen köpta på affären. Varför jag inte brukar göra det är pga att jag är allergisk. Det brukar klia i halsen och gommen och får mina läppar och tandkött att pulsera. Det är till största del pga det dom besprutar äpplen med som jag inte tål. Äpplen direkt plockade från träd har jag inga större problem att äta. Det kan göra lite ont i munnen efteråt men det är så vansinnigt gott så det är värt det.
Jag kunde inte motstå äppelskivorna jag skurit upp åt Ellie och jag tryckte i mig tre stycken i rask takt. Jag ångrar mig nästan.

I går röjde jag som sagt Ellies blivande rum. Så här såg det ut innan (OBS! Känsliga tittare varnas!):



Och efter:



Nu är det bara att forsla det som ska till förrådet. Riktigt skönt att ha det bortgjort.

Försökte ta en bild på Ellies gaddar men det var lättare sagt än gjort. Men en bild fick jag iallafall där man kan urskilja dom så risgrynen ;D

 

När jag ändå är igång med att ladda upp en massa bilder så kan ju även ladda upp de bilder jag skrev att jag skulle ladda upp för typ två månader sen... o.O



Måste ta reda på en trött Ellie.

Ha det gott!



Devinia Euvel
2010-02-15 | 15:01:13 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag tänkte att vi skulle ta och skicka iväg en ny stav och kula till din medusa till veckan. :D

Sara Vettersand
2010-02-16 | 10:45:37 | http://saravettersand.blogg.se/

haha Ja du Sofie! Man ska aldrig ge igen för man får tillbaka tusenfallt!!!! Ja vem vet vi kanske ska köra ett litet skivstångspass med kondition alá Cina!!! Ska ju meddela dig att det är ett Intensivpass som heter duga ;-) Ska be Cina om övningarna...hehehe så nästa gång du kommer så då du. Nej men vi skulle kunna träna iallafall.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.