Den lever..

... Mobilen, alltså. Eller lever och lever den fungerar iaf. Den har vär varit död i sisådär en vecka men så förbarmade sig min mor över den  igår och look and behold den fungerar igen!
Hur länge är en annan femma. Den har till och från hängt sig och stängt av sig tills förra veckan då den bara la av och dog. Varken HLR eller defilibrator hjälpte, inte ens den jäkla mobilladdaren ville väcka den till liv.
Men mamma klarade det omöjliga och nu är det som sagt åter i brukbart skick.
Dock satt hon större delen av kvällen med den.



Jag pratade med min syster Sara tidigare idag och innan jag ens visste ordet av så hade jag tydligen tackat ja till att följa med henne på ett motionspass klockan 19 ikväll.
Jösses! Jag hoppas jag inte skadar andra eller mig själv för allvarligt, trampar tår, sparkar på smalben, ett finger i ögat...
Man vet aldrig vad som kan hända.
Nej, men det ska nog gå fint. Jag får bara se till att stretcha ordentligt efteråt bara.
Fy vilken träningsvärk jag kommer att få.



Sara Vettersand
2010-02-03 | 17:20:59 | http://saravettersand.blogg.se/

hahaha du kan inte fatta vad du har gett dig in på :-D Och förhoppningsvis så läser du inte det här förrän efteråt MOAHAHAHAAAA....hahaha....hahahaha....hahahahahaha...AAAAHHHHAAAAAHHHAAAA SOFIE JAG DÖÖÖÖÖR!!!! Men kul ska vi ha :-D Kan inte sluta le för mig själv!!!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.