Det värker

I...can't...mooove!
Träningsvärken är värre än vad jag förväntade mig. Min lillebror skrattade åt min gång i går, jag ville flippa han på näsan men han har så lätt för att blöda näsblod och det ville jag trots allt bespara honom.
Men det var såå skönt efter passet. Jag var hög på endorfiner resten av kvällen, tror jag.
Det tråkiga är att jag har ingen att gå med i Umeå och jag är en sån person som väldigt ogärna gå själv. Jag vill gärna ha någon att göra bort mig med, som man kan skratta med när man gör helt fel eller om man råkar fisa högt så man kan skylla på den andra xP
Men det är väl bara att ta tjuren vid hornet och pallra sig till gymet själv.
Jag ska även kontakta en sjukgymnast så jag kan få hjälp att träna min rygg då jag lider av skolios och min rygg är delvis sned men sen så riskerar jag att få en puckel på ryggen. Jag vill ogärna sluta som Quasimodo, nog för att han är söt på sitt sätt men om han hade haft möjlighet till sjukgymnast och tränat ryggen hade han nog tagit den.


Kanske inte så olika ändå...
(bilden till höger är tagen från google)

Mamma jobbar kväll så det är jag som står för matutfodringen idag. Kycklingen är  i ugn och riset är i kastrullen.
Jag som annars har för litat mig på den fantastiska uppfinningen boil-in-bag ris, är lite nervös hur pass okokta eller överkokta dom blir. Men det ordnar sig (i värsta fall får vi väl äta kyckling med makaroner).
Jag är dessvärre ingen naturbegåvning när det gäller mat. Men när jag lyckas då blir det förjäkla gott, enligt Anton iaf (hoppas han inte är partisk bara)...

Näe, bäst att se hur det går för kycklingen.

Ha det gott!




 



Devinia Euvel
2010-02-05 | 17:48:54 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag saknar dig!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.