Brun

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit om detta inlägg. Börjar att skriva, ett helt A4, ångrar mig och raderar.
Börjar om igen, skriver om något annat. Ångrar mig och tar bort. Så nu skiter jag jag i det helt enkelt!

Ellie står har bredvid mig och försöker själv skriva ner några ord, slickar på datorn vilket hon självklart inte får så hon skakar demonstrativt på huvudet som hon brukar göra när hon gör något hon vet hon inte får.

 

Jag färgade förövrigt håret igår så nu har jag en mörkare nyans av brun, mörkbrun med andra ord!
Anton kom igår, skönt att ha han här. Han luktar så gott ;D
Ska överlåta datorn till mannen i fråga. Får se om vi tar oss en sväng på stan för att köpa oss en billig men väl fungerande stereo så vi kan avnjuta Sagan om ringen ljudböckerna om kvällarna när vi kommer hem.

Ha det gott!




Devinia Euvel
2010-02-09 | 15:24:55 | http://ultrapid.blogg.se/

Söttokan. :D

Du måste ge mig namnet på hans parfym, jag vill köpa till Daemon i födelsedagspresent! Om du inte har tips på någon annan godluktande parfym. ^^


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.