Bara att börja om...

Fuck
Shit
Fuck
Shit
Fuck, fuck, fuck...!

Nu är det inte ens roligt längre, jag har försökt hålla en fasad uppe men nu börjar den krackelera och snart stannar jag i detta rum utan fönster tills Anton kommer och hämtar mig!
Jag hatar, hatar, hatar detta!
Jafar har nu blivit sjuk, så det är bara att börja om räkningen, tänka på vad jag stoppar i mig och ligga sömnlös på nätterna i rädsla för att den hemska känsla av illamående ska komma krypande tills man måste rusa in på toaletten och hulka tills tårarna sprutar och man kippar efter andan... Fan!
Det behöver ju inte betyda att jag blir sjuk, jag kanske var sjuk den där dagen då jag rapade ägg och gasade ihjäl mammas blommor... Men jag kan ju inte vara säker. Och jag kommer inte känna mig säker förrens på måndag och sen tar det ytterligare några dagar tills det att jag kan slappna av till fullo.

Ledsen att jag inte skriver om något trevligare men detta är vad allt kretsar kring nu för mig... Om man bara kunde snabbspola fram en vecka eller två...

Ellie har ätit lite vanlig mat idag och det har gått bra, dock har hon rännskita fortfarande...

Mmm, det blir nog Jane Austen filmer hela natten för min del och andra überromantiska filmer, bara för koppla bort hjärnan på magsjuka och hemskheter.


I Graninge, Ellie övar på sina grimaser


Ha det gott!



Devinia Euvel
2010-01-08 | 00:17:00 | http://ultrapid.blogg.se/

Du får komma hit ned syster, här är ingen sjuk. ;)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.