Jahapp

Just nu sitter jag här i min ensamhet. Anton har tagit sig själv och dottern till sängen för att sova.
Vi såg nyss en film 2012 (Doomsday) och såklart trodde vi båda att det var just 2012 (minus Doomsday)som gick på bio för inte så länge sedan, men ganska tidigt började jag känna onda aningar och det enda jag faktiskt jag kan säga om den filmen är att det är en fanatisk kristen propagandafilm. Alltså not my cup of tea, om man säger så... En riktig skitfilm helt enkelt!
Så se i n t e 2012: Doomsday!
Men om ni möjligtvis tycker om just fanatiska kristna propagandafilmer så är detta en film för Er!
Nu måste jag utföra någon slags djävulsdyrkan (raka svansen på en katt, välta gravstenar, vända upp och ned på ett kors och tutta eld på osv..) bara för att väga upp det jag blivit utsatt för i ca. en och en halv timma.

Under tiden jag och dotra var i Ö-vik bl.a så har Anton lyckats döda två stycken blommor (och då är inte julstjärnorna, blommorna alltså, inräknade) så vi får bege oss till Plantaget någon dag och inhandla nya blommor.

Lite törstig, måhända?

Näe...stendöd.



Idag har jag städat bort julen här hemma, började i söndags lite smått och idag åkte julgardinerna och julstjärnorna ner. Städat köket och vardagsrummet har jag hunnit med och i morgon får övriga rum samma behandling.
Snart ska jag ta tag i Ellies rum och röja. Det har mest bara varit förvaring i det rummet. Vi har alltså slängt in lite allt möjligt som vi inte orkat sortera osv.
När vi har pengar ska vi åka på IKEA och köpa det som behövs till ett barnrum samt att jag ska beställa väggdekorationer och inreda väggarna med.

En Ellie hos momma i Ö-vik



Näe... Ett glas cola på det här så!

Ha det gott!

Devinia Euvel
2010-01-18 | 22:49:27 | http://ultrapid.blogg.se/

Haha, jag och Anton är lika på det sättet. Jag vattnar aldrig blommorna här hemma. ;P Men då har det inte varit några blommor som jag har känt är värd att leva, dom var tråkiga och fula. :(

sandra
2010-01-19 | 14:04:01 | http://sandraliksom.blogg.se/

hua .. då ska jag inte se den så jag slipper utföra någon slags djävulsdyrkan (raka svansen på en katt, välta gravstenar, vända upp och ned på ett kors och tutta eld på osv.. ahahhahaha


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.