Mhm, Kreativ Blogger Award

Tack, Sandra för det! Inte för att jag tycker att jag är så värst kreativ... Eller någon bloggare överhuvudtaget.
Men om jag inte har sju andra att tilldela denna pretigefyllda awarden till då? Begår jag någonslags dödssynd då?
Kommer jag tappa hår, tår och få sju års olycka?
Nåväl, (kastar lite salt över axeln, spottar på en svart katt och springer fem varv under en stege...) here it goes...

 

Den som får denna award ska:
1. Kopiera awarden på sin blogg (bild finner du här)
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

Sju intressanta fakta om mig själv:
1. Jag kan på kommando skaka frenetiskt med mina ögonlober.
2. Jag är hopplöst intresserad av historia och önskar bygga en tidsmaskin som tar mig till 1600-1800-talet.
3. Jag älskar allt som har med det ockulta att göra men är samtidigt livrädd att få uppleva något.
4. Jag är makalöst duktig på att göra fula grimaser.
5. Nämn en valfri låt och jag kan i prinicip sjunga den (dock ansvarar jag inte för om jag sjunger vansinnigt falskt).
6. Jag älskar att bli killad på ryggen.
7. Jag älskar spel! Tv-spel, data-spel, bräd-spel, familjespel. You name it!

Sju andra bloggare som jag ger denna award till är:
Jag kommer bara att tänka på en (?!, men hey en är bättre än ingen, så det så!) och det är min storasyster som kan behöva en spark där bak och uppdatera lite oftare ;D
Sara jag skickar över stafettpinnen till dig ;)



Sara Vettersand
2010-01-27 | 18:11:36 | http://saravettersand.blogg.se/

TACK!!!! JÄTTEFIN AWARD!!!! Käftsmäll eller what?!



Jag har ju ont fortfarande :-(



Nej skämt och sido, hoppas ni har det bra i snöyr´n!



Jo det verkar som om jag klarar mig... Hoppas jag iallafall! Ska väl inte säga nått än...



Massor av kramar till er alla



från hela familjen!!!

nathalie
2010-01-27 | 18:46:03 | http://natya.blogg.se/

kika gärna in i min blogg:D

nathalie
2010-01-28 | 16:46:22 | http://natya.blogg.se/

Sv;Det är det jag har läst dessa böker om och om igen sedan September och jag läser inga andra! :P


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.