Ont ont ont

Jag har inte riktigt haft ork att skriva något här då både jag och Anton är sjuka i vad som kan vara sorkfeber.
I måndags så vaknade jag av en enorm "träningsvärk" i hela kroppen samt att jag hade ont i lederna.
Anton kom hem efter några timmar på jobbet med samma känsla.
Vi har knappt kunnat röra oss utan att det gör förbannat ont, det utan att överdriva.
Bara en sån sak att ta på sig kläderna eller ens kliva ur sängen är en enorm ansträgning då det gör så vansinnigt ont i varje muskel. Det känns som man har blivit påkörd av ett tåg, typ...
Idag har jag inte så ont i lederna men muskelvärken sitter i och om det inte är bättre i morgon så får jag ringa till vårdcentralen igen. Fast dom kan ju inte göra så mycket om det nu är sorkfeber vi båda har.

I måndags var vi på vårdcentralen för att undersöka Ellies utslag men eftersom dom var påväg att försvinna så skulle dom inte göra något. Om dom däremot skulle dyka upp fler gånger så ska dom göra allergitest.

Måste ta reda på en trött tös.




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.