Ingen rubrik

Nu har jag inte varit så aktiv på snart en vecka men det har inte haft så mycket att skriva om.
Vi är alla friska och krya.
Redan dagen efter jag skrev det senaste inlägget så kände vi oss båda bra mycket bättre. Anton kunde åka och jobba och jag tog med Ellie till en lekpark för att kompensera flera dagar av att bara vara inne.
Annars har vi inte gjort så mycket.

Däremot har Ellie börjat gå mer och mer. Men än sålänge föredrar hon att krypa på sitt speciella sätt.
Dom är verkligen inte dum de små... För några dagar sedan så började Ellie fejka att maten var varm för att få dricka. Det har ju hänt några gånger när vi matat henne att maten har varit varm, hon börja grina, jag petar ur den varma maten och snabbt ger henne kallt att dricka. Detta har kanske hänt 3-4 gånger men det har hon lagt på minnet och så fort vi ger henne mat (som vi verkligen försäkrat oss om att den inte är varm) så börjar hon gapa och låtsas grinar för att få dricka mjölk eller vatten.
Vi har verkligen svårt att hålla oss för skratt när hon kör det tricket mot oss.

Snart kommer syster från Gränna och hälsar på oss här i norrland. Jag längtar!!




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.