Feber

Ellie har återigen haft feber, från och till störe delen av dagen. Hoppas bara att hon får sova inatt, jag med för den delen. Hon sov ca: en timme efter jag lagt henne klockan åtta sedan kom lillebror upp med en febrig liten tjej men efter ca: en och en halvtimme och en skål med lite glass senare sover hon igen.
Förmodligen är det fortfarande tänderna som spökar.
Hoppas bara hon är pigg i morgon för då hade vi tänkt gå på familjekväll på bror och systers skola.
I morgon börjar även första avsnittet på andra säsongen av True Blood. Äntligen!
Och på torsdag ska jag och Mariam på bio och se Tim Burtons Alice i Underlandet. Som jag har längtat tills den filmen kommer på bio. Får bara hålla tummarna att Ellie är pigg även då så man kan gå på bio med gott samvete.





Jäklar vad stort jag ska göra då... Skitsamma, nu ska jag sova.

G'Natt!




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.