Feberfri

Ellie är idag feberfri och lika pigg och busig som vanligt. Hon sov större delen av natten förutom en sväng runt ett tiden då hon fick ligga och snutta lite för att sedan somna om igen.
Idag har hon och jag mest sprungit runt här hemma hos mamma och busat med katten Ink i hälarna. Jag blev helt slut och svetten den rann så nu ska jag be någon av syskonen passa Ellie medans jag tar en dusch som den flottiga småbarnsmorsa jag är.
Sen beger vi oss upp på min gamla skola på familjekväll och kommer förmodligen avsluta dagen med att titta på True Blood och avnjuta min iskalla cola i glasflaska (godare finns inte enligt min mening, mmmm...)

På återseende!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.