God Natt

Nu har jag ätit en massa godsaker hela kvällen så jag är alldeles stinn. En god natts sömn på det här så!
Jag tror min bror har varit rätt nöjd med dagen som varit fast han har varit lite osynlig idag och hängt med kompisar på sitt rum. Ja se ungdomar.. ;P

På tal om något annat så har familjen verkligen skaffat sig en udda katt, eller så har han blivit så efter att ha hamnat hos denna allt annat än normala familj ^^
Han beter sig mer som en hund än en katt. Jag har tidigare bara sett hundar som jagar sin svans, det gör katten Ink också. Och bollarna måste nog åka snart på den stackarn för han juckar på lite allt möjligt, täcken och filtar hör till favoriterna. Också där har jag endast bevittnat hundar som gör, mig inkluderat (inget jag vill uppleva igen kan tilläggas...) (... särskilt inte av en leonberger...). Något annat som denna katt verkar vara väldigt fascinerad av är att dränka döda ting i sin vattenskål. Allt som har rätt storlek som han orkar bära på, från Ellies sockar till legobitar, sudd, pennor, hårsnoddar... you name it!
Så han går mer efter namnet knäppis än Ink.

Näe, nu är det hög tid för mig att sussa!



Sov Gott!




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.