Hemma

Nu är vi hemma i Umeå igen. Skönt att vara hemma. Fast lite tomt. Som alltid när man har varit i Övik och hälsat på.
Blommorna har klarat sig utan mig. Anton kom faktiskt ihåg att vattna blommorna denna gång (vart ska jag rita korset någonstans?)

Ska strax titta på senaste avsnittet på Vampire Diaries (jag är en sucker för dessa serier). Ända sen jag var liten och såg Fright Night 2 för första gången med min vän Ida så har vampyrer fascinerat mig. The Lost Boy var en annan favorit, En Vampyrs Bekännelse... ja listan kan göras lång ^^

Härliga 80-tal ^^

 

 




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.