Män jag dreglar över

... när inte Anton finns tillgänglig ;P
Här kommer ett något ytligt inlägg kan tyckas, men alla har vi våra favoriter när det kommer till skådisar. Här är mina (utan inbördes ordning):

James McAvoy


Han är kanske inte den uppenbara skönheten enligt vissa men han har det. Det är något över honom som gör honom speciell. Älskar hans skotska dialekt. Han är en av de få som skulle kunna läsa ur en telefonkatalog utan att man skulle riskera att somna (han och Sir Anthony Hopkins)
Kolla bara på detta klipp ;)


Ewan McGregor

 

Ännu en skotte som har ett leende to die for (jag har en enorm svaghet för skottar ^^).

 

 

Robert Pattinson


Första anblicken var jag inte så imponerad. Men efter att ha sett Twilight var jag såld...(japp, ännu en engelsman).

 


 

Gerard Butler

 

 

Och ännu en skotte ;D No words needed.

 

 

 

 

 



Devinia Euvel
2010-03-13 | 15:57:16 | http://ultrapid.blogg.se/

Bra smak på karlar har vi i familjen. :D

melodie
2010-03-15 | 11:55:47 | http://highdoldace.blogg.se/

åh robert pattinson, aldrig fel med honom :P


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.