Man mördad

Igår var jag helt slut. Hade ingen ork till något, mådde illa och ont i magen, yr och frusen.
Det är mycket bättre idag fast jag är fortfarande oerhört trött.

Mamma ringde tidigare idag för att kolla hur det var med oss och berättade att en man har blivit mördad på Ersboda. Känns väldigt olustig då vi bor på Ersboda. Nu finns ju både Östra och Västra Ersboda. Vi bor på östra och det var på just östra det hände, inte alls långt ifrån där vi bor. Tre vårdas på sjukhus och en har avlidit av skadorna. Detta hände alltså runt 21-tiden igår.
Hemskheter!
Måste vara oerhört jobbigt för familj och anhöriga...
Tydligen var mannen 33 år, i samma ålder som Anton.
Så bara för att vara på den säkra sidan har han utegångsförbud efter mörkrets inbrott och om han måste ut måste han var beväpnad med åtminstone en AK-47, skyddsväst och en cykelhjälm.
Näe, usch nu var jag hemsk. Man ska inte skämta om så allvarliga saker...

Jag håller ju på att läsa Twilightböckerna och har väntat på att Så länge vi båda andas ska komma ut på pocket men den ser inte ut att komma förrens i juni. Så igår gjorde jag slag i saken och köpte den inbunden istället. Ska även köpa serien på engelska också.
Är nu i slutet på Ljudet av ditt hjärta. Har säkert läst fem andra böcker emellan bara för att dra ut på det lite, lite till.

Är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig nu men ska vänta nån timme till.
Ska fortsätta titta på Desperate Housewives.

Ha det gott!

Gammal bild på lilltrollet ♥

 

 





Devinia Euvel
2010-03-16 | 22:44:19 | http://ultrapid.blogg.se/

Och jag ger DIG utegångsförbud på kvällen. Det får inte hända något med er! :( Usch, usch..



Hihi, det hade varit kul om vi tajmade in befisarna. Hade inte Ellie haft så bråttom ut så hade de ju varit lite mer jämngamla i alla fall. Jäklarns Ellie. ;P


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.