Meducin

Så har vi varit på vårdcentralen och fått vårat troll undersökt. Efter svalgprov och blodprov kunde doktorn meddela att allt såg bra ut och hon hade inge streptokocker. Däremot fick hon medicin som heter Mollipect som vi hämtade ut på apoteket, eller som det nu heter Kronans Droghandel. Det ska hjäpa henne att hosta upp slemmet i halsen och få henne att andas bättre. Men det innehåller efedrin så om hon börjar klättra på väggarna så tyckte doktorn att man kunde minska dosen ^^
2-3 gånger dagligen så hon få detta.

Meducinen

 

Just nu ligger trollet och sover. Ska fixa och ge henne mat samt medicinen när hon vaknar.

Näe, jag lovar att inte smutta på Ellies medicin. Jag håller mig till min cola ^^

 

 





Devinia Euvel
2010-03-12 | 19:56:51 | http://ultrapid.blogg.se/

FY vad du är fin syster. Snygg och vacker. <3

Och jag tycker det är så jävla fult att det heter Droghandel.

Devinia Euvel
2010-03-12 | 20:00:35 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag måste förresten sätta en påminnelse på mobilen om att skicka ett nytt smycke till din medusa, glömmer bort det varje gång jag följer med Daemon till studion. xD Fast nu när jag har töjt upp min så använder jag inte mitt gamla smycke längre, så om det är okej så kan jag köra den i autoklaven och skicka till dig?


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.