Mums Mums

Snö, snö, snö. Än vill vädergudarna inte att våren ska komma hit till norrland...
Så vi har spenderat dagen inomhus.
Ellie vaknade, hör och häpna, klockan 06 i morse och hade inga planer på att somna om.
Tur för mig att det var Antons tur att kliva upp med henne.
Klockan 09 klev jag upp och det var nog det mest ansträngande jag gjort idag.
Ellie fick äta sin första Mums Mums idag. Den var så god att hon ville äta med hela överkroppen.


På bild nr 2 visar Ellie hennes Evil Face som hon ger mig lite nu och då dagligen.
Bild nr 3 gör hon sin pussmun och som bild nr 5 visar så fick även håret sin beskärda del av Mums Mums:en.
Det blev ett bad sedan med farmor.

Jag ska spendera resten av kvällen och eventuellt hela natten med att hålla tummarna på att Ellie sover längre än till klockan 06 i morgon. Det är nämligen min tur att kliva upp med henne då.




sandra
2010-03-25 | 20:00:39 | http://sandraliksom.blogg.se/

sötpuppan :)

här har det snöat som fan OCH blåst som tusan.. häll på att blåsa bort =(


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.