Noooooooo!!!

Tänkte skriva om Ellies äventyr på Knasiga Kojan som moster Sara med famlj bjöd henne på och även dela med mig av några bilder som vi tog därifrån också lyckas jag radera alla bilder och filmer från den dagen!
Hur lyckades jag med det?!
Jo, jag skulle ta bort några andra bilder från minneskortet som bara tog upp en massa minne och hade markerat bilderna från i lördags också.
Förbannat klantigt!!
Aja, inte så mycket att göra åt nu... Det kommer fler gånger vi beger oss till Knasiga Kojan så jag får väl ta lite extra mycket kort då, som kompensation ^^
Men Ellie hade iallafall riktigt roligt. Och jag med. Anton kunde inte härja så mycket pga en ihållande huvudvärk men han får ta igen det till nästa gång.
Ellie var lite konfunderad till en början, lite försiktig och avvaktande men sen släppte hon loss och rejsade lite överallt. Även jag och Wilma var lite överallt, jag hade fullt sjå att hålla hennes tempo genom alla dessa tunnlar och gångar. Men jag hade minst lika roligt som de övriga barnen. Fördelen med att ha mycket av sitt barnasinne kvar ;P Vi åkte rutschkanor och klättrade. Wilma åkte rutschkana med Ellie, jag åkte med Wilma och finalavslutningen åkte både jag, Ellie, Sara och Wilma den största kanan av dem alla. Whole lotta fun!

Bilderna är från Knasiga kojan.


Nästa vecka Anton är ledig ska vi ta med Ellie till Leos Lekland i Umeå. Det är i princip som Knasiga Kojan och det är perfekta ställen att hålla barnkalas när Ellie blir lite större :)

Ska titta till det sovande barnet nu. Vill inte att hon trillar ur sägen.

Ha det gott!





« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.