Torsdagen den elfte i tredje, Herrens År 2010

Ellie hade feber större delen av dagen i går, stackarn. Hade med mig två stycken alvedonsuppar som tur var så hon fick en på kvällskvisten då hon bara låg och orkade inte göra någonting. Idag verkar hon mycket piggare om än väldigt hostig och slemmig i halsen. Vi hade väl tänkt åka förbi Bjurholm på vägen hem men vi skippar nog det. Dels har dom bestyr med snöras och dels är ju Ellie sjuk så vi får ta det en annan gång.

Kanske att kasta pengar i sjön men för ett tag sedan köpte min syster shampo och balsam som ska få håret att växa. Dyrt var det kan tilläggas. Men då ska det räcka i ett halvår om man inte överdoserar. Enligt henne fungerar det. Jag är själv skeptisk till det hela men är ändå sugen på att prova. Lägger man ut 600 spänn på shampo och balsam vill man ju gärna att det ska ge effekt också. Revita heter produkten.

 

Om portmonän tillåter så kanske man köper produkten. Synd att inte vanligt gödselmedel funkar... Billigt, men å andra sidan vem vill ha kobajs i håret? Jag har haft tillräckligt med sånt i håret efter ett sommarjobb på ett sambete. Ca: 50 kor på två pers med endast fyra mjölkmaskiner. Det ni! Och inte växte håret nå nämnvärt på mig heller...
Muuuuu


Soilwork - Light The Torch

 

 



Devinia Euvel
2010-03-11 | 15:03:16 | http://ultrapid.blogg.se/

I know. :D

Vill egentligen också testa det där, men har inte råd. Sedan kör jag på no poo. :D



Var det inte då du blev sparkad av en ko förresten?


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.