I brist på annat, skriv om pruttar!

- Min pappa heter Göran.
- Gör han?
- Jaa, det gör han!


Fattar ni? Göran - Gör-han. Höhöhö
Fast han gör det! Min pappa alltså.

Åhh, jag vet inte vad jag ska skriva. Känner att jag vill skriva nått men vad?
Jag skyller på vädret. All denna snö som faller ner och aldrig tycks sina gör mig nedstämd. Inge inspirationsgivande alls...
Och att skriva vad jag gör om dagarna är ungefär lika intressant som att lyssna på gudstjänst i närradio...
Booooring

Just det! Har för en längre tid glömt familjeliv.se och dess existens men kom på för inte så länge sen hur underhållande det kan vara att läsa dessa trådar.
För någon kväll sedan var jag där inne och började läsa en tråd där någon ställde frågan om hur många tjejer det är som fiser hemma.
Svaret är väl ganska självklar tyckte jag men när jag började läsa så var det inte alls så självklart... Tydligen går många in på toaletten för att släppa sig...?
Vissa verkar hellre dö än att prutta inför sin partner.
Jag fiser där jag står, går eller sitter. Inte fan tänker jag springa på toan för att göra något så ynkligt som att släppa en fjärt. Luktfri eller inte. Fast då är jag tydligen väldigt äcklig, ouppfostrad och otäckt.
Kan Anton så kan jag.
Fast jag har inte en chans att komma upp i hans kaliber. Och visst är jag omåttligt sugen på att plugga igen röven på han med en kork emellanåt när han ätit något som genererar gaser i mängder.
Men aldrig att jag skulle ställa det kravet på han att springa på toa för att fisa. Då skulle jag nog inte bli långvarig i detta förhållande ^^
Fjantigt. Orka vara så jävla pryd!

Kanske passande skylt att sätta upp

på ytterdörren..?

 

Nu ska jag klura ut vad vi ska äta till middag. Kanske något med mycket bönor i... Och kål... ^^







Devinia Euvel
2010-03-18 | 18:24:33 | http://ultrapid.blogg.se/

Ringde direkt och frågade Daemon om vi möjligtvis hade mögel, men han sa att han tror inte vi har det. Annars hade det varit en utmärkt förklaring till varför jag blir som jag blir emellanåt. :(



Och jag tycker du absolut ska beställa det sminket, det är kick-ass. :D Och ba satt du vet så är du så jäkla söt du med. <3



Och till ditt inlägg; det fick mig att tänka på Räserbajs - Fina Flickor där de bland annat sjunger "Fina flickor fiser, de vågar inte släppa loss, fina flickor är inget för oss". Jag förstår inte hur de orkar att gå på toa varje gång de ska fisa, deras partner måste ju tro att det är något allvarligt fel med dom då de går på toa så ofta. Eller är det bara jag som fiser väldigt ofta? Hmm... Jag är glad att varken jag eller Daemon skäms att fisa inför varandra, mindre glad blir jag väl när han lägger äggmökar och dylikt.



Och på tal om äggmökar, vet inte om jag kanske har berättat detta.. Men i alla fall. En gång förra året innan Roky föddes så var Daemon lite hård i magen och fick någon medicin av sin syster som har en laxerring-effekt, han tog dock lite väl för mycket. Så när vi skulle lägga oss så började även den där medicinen verka och han släppte värdens illaluktande fisar. FY HELVETE vad dom luktade. Jag kunde inte sova i samma rum som honom, jag höll verkligen på att spy. Fick sova i tv-rummet den natten.

sandra
2010-03-19 | 01:06:52 | http://sandraliksom.blogg.se/

jag vet inte.. vi får prova med att smyha på oss snön bakrifrån och skrika BUUUU!!! :D

haha.. äre seriöst? jag pruppar vart jag än är hahaha.. och jag slår till o med robbin många gånger men då tycker han att jag är lite äcklig hahahaha

sandra
2010-03-19 | 01:08:27 | http://sandraliksom.blogg.se/

tack förresten!

och vad är det för smink som Devinia pratar om? :O


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.