Fail

Ellie hade det roligt på familjekvällen på skolan. Dom hade uppträdanden och dans. Ellie vandrade från famn till famn bland Mariams vänner, hade första parkett när det uppträddes och när dom dansade, bla afrikansk dans.
Sedan slockande hon som ett ljus när vi kom hem efter att hon ätit sin kvällsgröt och borstat tänderna.
Sedan avslutade jag som sagt med att avnjuta min cola och tittade på True Blood.

Om man följer några av skvallerbloggarna (gossips.se och falsksanning bla) så har man ju inte kunnat undgå att se att sveriges största bullshitare jag menar bloggare, a.k.a Kissie, har tatuerat sig. Nu är ju inte jag någon expert på tatueringar what so ever och bör kanske inte uttala mig om saken men... Om detta är den tatuering hon har på sin handled så tycker jag nästan synd om henne...

 

Den är så fail att det nästan gör ont i mig att titta på den. Jag skulle nästan gå så långt att säga att den hamnar på listan bland dessa misslyckade tatueringar...

Ett smakprov:

 

 

 

 

Så om jag hade varit henne så skulle jag söka upp en seriös, duktig tatuerare och göra en cover up omgående. Skulle för mitt liv inte vilja gå runt med en sådan tatuering som inte är lätt att dölja. Men det är ju jag...

Näe, sängen nästa!

 

God natt!

 

 




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.