Utseende och godis

Tänkte skriva några rader innan jag går och lägger mig men det står liksom still, om det beror på trötthet eller om det är ett allmäntillstånd vågar jag inte säga...
Det jag kan säga iallfall är att det finns skitmycket godis här hemma. Jag tror att samtliga kommer vara spyless på godis efter denna påskhelg. Men vi kommer njuta under tiden. Åh så jag kommer att njuta...
Jag kommer att få kompensera denna enorma konsumtion av godis med att träna röven utav mig sen.
För någrolunda fit vill jag ju vara inför beach 2010.
Ett "problem" jag definitivt inte hade innan Elllie anlände till världen. Säg något gott som inte för något ont med sig ^^
Men lika glad för det är jag. Det är ju faktiskt bra mycket lättare att gå ner i vikt än att gå upp. Been there done that.
Tänk att det skulle kräva en graviditet innan jag skulle få något hull på kroppen och nu vill jag bli kvitt det.
Att man aldrig kan vara nöjd med något...
Så tänk på det Sandra. När/om du bestämmer dig för att göra detta så kommer du att upptäcka andra saker du känner dig missnöjd med och vill förändra. Man är aldrig nöjd.
Är det något inbyggt i oss (kvinnor) tro?
Vem vet.
Men det spelar nog ingen roll hur mycket vi förändrar oss, utseendemässigt, så är vi nog aldrig nöjd... Så det är lika bra att gilla läget och acceptera den vi är och hur vi blev skapta.
Och med dessa kloka ord avslutar jag detta inlägg och säger God Natt!



Jag var även vacker som barn...

Här iförd i dopklänning sittandes på mommas soffa.



Devinia Euvel
2010-04-01 | 16:54:13 | http://ultrapid.blogg.se/

Vi kan kropp byta Sofie!

Devinia Euvel
2010-04-01 | 16:54:40 | http://ultrapid.blogg.se/

Heh.. Jag menade ju BYTA KROPP. Inte kropp byta. ;)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.