Back Home

Det var roligt att komma hem till Umeå och se blommor som blomstrar i rabatten.
Ska plantera fler blommor, men jag vet inte riktigt vilka jag ska välja.
Sen så ska vi köpa trallplattor att montera på uteplatsen istället för dom tråkiga stenplattorna vi har nu.
Det är en massa saker jag skulle vilja ha och fixa till våran uteplats så vi får det riktigt mysigt i sommar.

Tänkte testa att ladda upp en video på Ellie.
Har nästan lyckats förtränga hur det gick sist. Men detta är en annan video så jag hoppas att det går bättre denna gång.
Håll tummarna!





« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.