Fredagen den sjunde Maj

Vi for till Ellis farmor och farfar igår. Både idag och igår har det varit fint väder så jag hoppas det håller i sig i helgen också så vi kan grilla och äta massa gott.

Idag har jag varit ute och krattat lite grann. Jag tycker sånt är kul. Det är sånna grejer jag ser fram emot att göra när vi i framtiden köper hus.
Påta i trädgårn, kratta löv, olja om verandan, skotta snö på vintern, klippa gräsmattan och allt som hör till.

Ikväll kommer André och Catta, det ska bli kul att få träffa dom igen. Det var ju trots allt ca: åtta månader sen sist.

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag blir som folk igen.

Ha det gott!



Ellies farbror André och Catta.
Farmor Birgitta är den som tagit bilden.



Devinia Euvel
2010-05-07 | 16:03:49 | http://ultrapid.blogg.se/

Vad smal André ser ut att ha blivit. :o


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.