Hemma

Igår sa vi hejdå till min älskade syster med familj.
Det var med en klump i halsen och på gränsen till tårar. Jag vet ju att  jag får träffa dom snart igen men inte snart nog känns det som.

Vi hade det iallafall helt underbart och mysigt hos familjen Euvel. Gränna är verkligen vackert!
Den gågna veckan har vi hunnit med shopping, sightseeing, Liseberg, grillning, piercing, födelsedagskalas mm.
Vi kunde inte ha fått en bättre vecka känns det som, vädret till trots.
Dock var det strålande sol på lördagen då vi åkte till Göteborg och Liseberg. Synd bara att det inte hanns med så mycket som vi ville.
Det var verkligen roligt att få träffa Susanne, Daemon och Roky och att få se hur dom bor. Och att jag även fick träffa Julia var ett stort plus.
Jag saknar dom så otroligt mycket redan.

Jag stannade kvar i Ö-vik medans Anton åkte hem till Umeå för att börja sin eftermiddag/natt vecka.
Mamma tog ledigt idag så vi var ner på stan och shoppade lite.

Nu är timman sen så jag tror jag ska tänka på refrängen.
Lägger upp lite bilder i morgon från den gågna veckan, om jag får någon ordning på den bärbara vill säga.

Go' natt!




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.