Sommar

Idag har det varit kanonväder, varmt och härligt, så jag och Ellie har spenderat större delen av dagen ute (och i tvättstugan).
Vi gick en sväng på Konsum och köpte glass och andra förnödenheter och bara njutit av solen.

Har upptäckt att myrorna börjar göra sin comeback också, så jag måste komma på nått sätt att eliminera dom från vår uteplats så man kan vara där utan att ha dessa småkryp klättrandes på och runtomkring en.

Oj, måste rusa ut till tvättstugan.

Ha det gott!

Devinia Euvel
2010-05-14 | 19:03:36 | http://ultrapid.blogg.se/

Bra att även tv går ut med att det inte är bra att ta hål med pistol. Jag hoppas att det kommer förbjudas i framtiden, för det är skadligare än vad så många tror att det är.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.