Allergi bortskänkes

Väl hemma igen i Norrland har min allergi slagit ut likt löven på en björk, eller nått...
Jobbigt det där med allergi. Allt kliar. Ögon, öron, näsa, gom och hals. Man nyser så mycket att man riskerar att förlora de värdefulla hjärnceller man har kvar. Ögonen har man lust att bara pillra ut så man slipper eländet, och till halsen vill man ta en rejäl toaborste och ge innandömet en omgång. Och då har det ändå blivit betydligt bättre med åren. Men snart går det över.
Jag hoppas innerligt att Ellie slipper detta elände med allergi.

Jag känner mig lite uttråkad, rastlös. Jag vet inte vad jag ska hitta på. Vädret är kasst. Mulet, regnigt och blåsigt. Inget väder att vara ute i med andra ord...

Nåväl...

Ellie var cool igår.



Devinia Euvel
2010-05-27 | 17:30:53 | http://ultrapid.blogg.se/

Haha, söttotten!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.