Blommor och bin

Idag var vi förbi Plantagen en sväng.
Jag hade först funderingar på att köpa frön alternativt lökar att plantera i rabatten, men det tar ju trots allt till nästa vår/sommar innan dom då blommar och jag vill ha en blomstrande rabatt nu (ibland har man inge tålamod).
Ute höll dom på för fullt att fylla bänkar med blommor och där drabbades jag av absolut beslutsångest. Så jag tänker avvakta någon vecka och sedan återvända och köpa fina perenner att plantera efter att ha kikat på internet efter inspiration.
I min vision ser jag min mormors prunkande rabatter.

I morgon kommer Antons bror och hans nyblivna sambo till Bjurholm så då hade vi tänkt att åka dit så vi får träffa dom.
Vi far antingen idag eller i morgon. Anton har inte riktigt bestämt sig än.

Jag håller på att avlida pga av våran laptop, eller inte pga den utan pga av helvetes-jävla-Vista som fuckar upp hela tiden. Vista ställer till så att jag inte kommer ut på intörnät. Har letat och letat på vad felet beror på och testat alla de förslag som skrivs på olika forum. Men icke!
Så nu ska jag installera Windows 7 nästa gång jag far till Ö-vik för att se om det funkar bättre.

Ellie ute i vårsolen


Devinia Euvel
2010-05-06 | 17:20:07 | http://ultrapid.blogg.se/

Windows 7 är kick-ass! :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.