Helgen i Bjurholm

Så då var vi hemma igen efter en helg i Bjurholm, där vi ätit och druckit gott, umgåtts och spelat spel och njutit av solen.
Det var jättekul att få träffa André och Catta!

Idag var vi på björnspaning då det var någon som hade sett en björnhona med sina ungar tidigare idag. Dessvärre (och kanske lite tur) så höll dom sig undan. En björnhona med ungar är ju inte direkt känd för att vara gosig och vänligt sinnad, definitivt inte om man skulle komma emellan mammabjörn och bebisbjörn.

På tal om bebisbjörn så gick Ellie hela fyra steg själv idag och bevis på detta hade jag tänkt lägga upp här. Så innan sommaren kanske hon går för fullt.

Lite bilder från i helgen tagna av Catta och Birgitta.

André och Catta mår gott i solen.


Anton och jag.
Jag tror att det är en fis från svärfar som får
mig att skratta så hjärtligt...
(humorribban ligger farligt lågt)


Familjen Forsberg samlade runt grillen.


Älskade lilla trollunge ♥



Devinia Euvel
2010-05-09 | 18:54:07 | http://ultrapid.blogg.se/

Oj vad Roky och Ellie kommer springa runt i sommar. :D

Roky har bara lyckats ta ett steg själv än. x)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.