Vår vecka i bilder

Ja, dessvärre blev det inte många bilder tagna. Inte med min kassa kamera iallafall. Men här är några bilder som lovat.
Oredigerade och oputsade.



Fika på konditori och en oseriös Anton ^^


Mariam ♥


Killen med världens sötaste surläpp ♥


Ellie pratar i telefon. Oklart med vem.

 

Spillevinken :)

 

Roky är inte den som tar några omvägar ^^

 

Kusinerna

 

Grabben som kan somna vart som helst, hur som helst,

när som helst ♥

 

Mor och son på väg till Brahehus.

 

Självaste Brahehus.

 

 

Väl därinne passade Mariam på att dansa sin segerdans.

 

 

Älskade syster ♥

 

Paus bland ruinerna.

 

 

Utsikten var fantastisk.

 

Och sedan av någon outrgrundlig anledning vart det inte tagna nå fler bilder på min kamera.

 

Tur att Susanne och Julia ska skicka fler bilder.

 

Nu har en Ellie vaknat.

 

 



Devinia Euvel
2010-05-27 | 17:28:45 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag ska ta och skicka en skiva snart. Saknar er så väldigt jättemycket. <3


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.