Video

En typisk dag vid matbordet. Dessvärre sjunger jag i denna video så det kan rekommenderas att hålla för öronen...

 

 



Devinia Euvel
2010-05-14 | 16:31:03 | http://ultrapid.blogg.se/

Men herrejisses vad stor hon har blivit! Och duktig! Haha. Roky tjöt till lite som han brukar göra när han är olycklig när jag började spela videon, men när jag frågade "Är det kusin Ellie? Ska du få träffa henne på Söndag?" så sken han upp med ett leende. :D

Tror han började gnälla lite för att Ellie är större och duktigare än honom. ;)

Devinia Euvel
2010-05-14 | 22:28:41 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på det här klippet nu. Men är ju så oerhört söt! Busfian. ^^ Och hon verkar absolut inte lika blyg som sist jag träffade henne.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.