Video: Ellie på promenix

Det var denna video jag tänkte lägga upp för någon vecka sedan. Som jag grät blod över för att den inte ville laddas upp.
Konstaterat är att mammas kortläsare inte fungerar som den ska.
Här är den iallafall.
Ellies första vårpromenad (totalt ointressant för vissa kanske, men kanske desto roligare för andra om inte så iallafall för mig ;P)

 

Detta var sist vi var i Bjurholm. Filmat av farmor Birgitta.

 

 



Devinia Euvel
2010-05-06 | 17:22:25 | http://ultrapid.blogg.se/

Men usch! Ni har ju MYCKET snö kvar! :o

Det är tur att Ellie är söt i alla fall.

Devinia Euvel
2010-05-06 | 21:43:07 | http://ultrapid.blogg.se/

sv - Ja, höhö. Det är typ sensommar nu. Gräset är klargrönt på de flesta ställena och träden börjar bli gröna. :D Får hoppas du inte råkar ut för pollenallergi när du kommer ner bara.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.