Helg!

Nu är det helg och jag ska spendera denna helg med att kurera min fökylning. Fick en brutal nästäppa på jobbet idag som gjorde att jag knappt kunde konversera eller avnjuta min lunch. Och såklart glömde jag nässprayen hemma...

Igår var vi på läkarbesäk och gjorde både ett UL och ett VUL. Inga större förändringar har hänt, cervix är ca: 4 cm dock var det lite "slem" i kanalen som kan förklara "slemproppen" jag upptäckte när jag och Ellie badade i tisdags. Mmmmysigt!
Bebisen väger ca: 683 gram och vi fick med oss två fina profilbilder hem ♥

Lilla pyret i v.24+2 ♥

Vi ska dit igen om ytterligare två veckor.

Det slog mig idag vad oerhört barnslig jag måste sett ut just idag. På vägen till dagis så tutade en bil varefter jag vände mig om i tron att det kanske var Anton, däri satt ett gäng pojkar som inte kan ha varit mycket äldre än 18. Roligast var nog hur fort dom vände sig om när dom såg kaggen... ^^ (dock kan det ju vara så att dom trodde jag var någon annan också...)
Efter att jag hämtat Ellie så stannade några småtjejer och en frågade mig om det var mitt barn. "Jaa..." svarade jag varpå en flicka frågade hur gammal jag var. När jag avslöjade min egentliga ålder så såg hon något häpen ut och utbrast "Jag trodde du var 17!!". En miss på sisådär 10 år, men jag tar det som en komplimang! Det kan ju betyda att när jag är 37 så ser jag helt enkelt ut som 27 och det har jag ingen emot ;P



Mvh / Sofie 17 år...

 



sandee Pistol
2011-04-30 | 10:18:51 | http://sandeepistol.blogg.se/

hahahahahahahahahahahahahaha!

Fjortis sofie xD Folk lär ju tro att Anton är världens snusk gubbe som bara är ute efter små tjejer då ni går bredvid varann då hahaha xD -neeeskoja ba-



OCH JAG FÅR VARA ANONYM OM JAG VILL FÖR JAG TYCKER!!!! DET ÄR COOLT!! :D

Devinia Euvel
2011-04-30 | 12:53:26 | http://devinia.se

Men du ser ju ut som att du vore 17 år! <3

Devinia Euvel
2011-04-30 | 19:55:58 | http://devinia.se

sv:

Det skulle jag med gjort. Tror jag. Haha.

Åh, det skulle va trevligt. Jag och Daemon ska ha en liten fest snart. ^^

sandee Pistol
2011-05-01 | 00:22:21 | http://sandeepistol.blogg.se/

höhö. för jag har lagt upp en nu kanske!!! :D

sandee Pistol
2011-05-02 | 06:15:57 | http://sandeepistol.blogg.se/

yaaa!! jag hoppas ju på det ;D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.