Jämförelsebilder

Lite roligt att se och jämföra bilder från när jag väntade Ellie och nu. Att det är en skillnad det ser man ju :) Men dom säger ju det att magen kan bli större och synas tidigare vid andra graviditeten.




Var uppe med tuppen idag i och med att det var personalmöte klockan 7 i morse. Eller uppe med tuppen kanske var att överdriva, klev upp en halvtimme innan det började. Blev lite senare än vad det var tänkt igår.

Måste iväg och köpa bläck till skrivaren så jag kan skriva ut och fylla i papper till försäkringskassan så jag kan få graviditetspenning. Jag hoppas på att få det beviljat. Sist hann jag ju inte gå på havandeskapspenning :P
Sen blir det nog vårstädning resten av dagen. Kan behövas!



Devinia Euvel
2011-04-06 | 14:51:09 | http://devinia.se

JAA! Teckna en försäkring!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.