Lite besviken...

Eller bara lättlurad ^^
Tittade lite på Fenomen på femman igår ikväll och ville ju se en sked böjas eller flyga från tv:n men inget av det hände. Jag sprang som ett litet barn till köket för att hämta diverse bestick och nycklarna. Man gör ju som Uri Geller säger, helt enkelt! Jag kände mig nog lite som dom stackarna som blev lurade till att dra en nylonstrumpa över tv:n för att få färgbild. Var väl ett gammalt aprilskämt i början på 60-talet om jag inte missminner mig?
Sofie i ett nötskal kan jag tänka mig att dom som känner mig väl tänker :P
But hey! Tänk om det hade fungerat, det hade ju varit rätt cool ändå ^^

En jäkel på just mind control, cold reading, hypnos osv. är illusionisten Derren Brown. Såg något avsnitt med honom på någon av Discovery kanalerna och blev så fascinerad över hur lätt man kan manipuleras. Jag skulle utan problem vara en av de lättaste offrena :P




Sandra B
2011-04-04 | 22:03:20 | http://bonivart.blogg.se/

hahaha, jag la oxå en sked på tv:n.. :D skönt att inte vara den enda som var dum ;P

hände ingen spännande för mig heller, dumma Uri!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.