Världen kan vara liten ibland!

Idag fick jag verkligen uppleva vad världen kan vara liten. Det har börjat några nya på jobbet och efter att ha småpratat med en tjej som visar sig komma från Sollefteå uppdagas det att vi är tremänningar! :D
Jag har bl.a. gått som dagbarn hos hennes mormor och morfar. Det var en super-rolig upptäckt och vi kom fram till att vi i prinicp kan ha släktträff här i Umeå då hennes syster bor här plus 3 kusiner varav en också är hennes tremänning.
Så kan det gå! :)

Nu ska jag spela lite the Sims innan jag hoppar i säng. Är ledig i morgon. I like!


Bildkälla



Anja
2011-04-06 | 23:42:53 |

Jaa, det var verkligen ett roligt sammanträffande! När blir det släktträff då? :-)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.