Alla Hjärtans Dag

Anton skämdes som en hund igår. Med all rätt. Han mådde riktigt jäkla kasst också. Med all rätt. Han mår fortfarande kasst och jag tänker förnöjt för mig själv att synden straffar sig själv. Kan ju tala om att han hade inte tappat sin mobil på Statoil utan i sitt berusade tillstånd tyckt det var en utomordentlig idé att lämna den som "pant" för att han glömt sin börs. Så han fick skämmas ytterligare när han åkte och hämtade den igår :P

Nu ligger han och vilar då han fick vara den som klev upp med Ellie i morse.  Jag ska få bestämma vad vi ska hitta på idag, dagen till ära. Än har jag inte klurat ut något.




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.