15 Februari

Så här ser trollet ut när man tar fram kameran och ska fota henne ^^



Igår bjöd Anton mig på kinarestaurang och som vanligt när man äter ute var det supergott. Ellie älskade nudlarna och till skillnad från Anton åt jag två omgångar (det var buffé) plus soppa och en hel del räkchips vilket tog mig tillbaka till Thailand för ca: 13 år sedan då jag och en av mina systrar, Elina,  vräkte i oss sådana i mängder. Mmmmm...

Efter det for vi på godishuset där Anton köpte gotta till mig som vi sedan avnjöt på kvällen. Idag står taco på menyn och jag ska ta mig i kragen och röja lite här i tv-rummet.





Mariam
2011-02-19 | 12:55:11 | http://liferollson.blogg.se/

Synd att vi inte tänkte på det innan :/

Men nästa gång sofie, nästa gång!

då åker vi med oxå liftar vi till graninge :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.